23:20 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق بازنشستگی کشوری

نسبت های مالی بنیادی "شخارک" افرایشی بود
نماد برتر- شرکت پتروشیمی خارک در دوره منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۹ ماهه سال گذشته افزایش ۴۵ درصد درآمدهای عملیاتی، افزایش ۷۱ درصد سود عملیاتی، افزایش ۵۱ درصد سود خالص، افزایش ۱۹ درصد دارایی ها و افزایش ۴۶ درصد سود انباشته داشته است.
«وصندوق» ساکت ایستاد
نماد برتر- در دی ماه «وصندوق» هیچ سهمی‌از بازار سهام خریداری نکرد و در مقابل، «کپشیر» و «ساوه» را به مقداری اندک فروخت.
عرضه امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان در بازار پایه
نماد برتر- امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان که متعلق به یکی از شرکت های سهامی خاص و مربوط به سهام بازداشتی است در بازار پایه عرضه می شود .
تحول تامین مالی از بورس با ظهور نخستین بانک سرمایه گذاری + دستاوردها
نماد برتر- تامین سرمایه امین به عنوان نخستین بانک سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران با دریافت مجوز دی ۸۶ ، تحولی در موضوع تامین مالی از این بازار ایجاد کرد .
بدهی ۱.۱۵ هزار میلیاردی هپکو به سه بانک بورسی و دولتی + راهکار تهاتر
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بدهی ۱.۱۵ هزار میلیارد تومانی هپکو به سه بانک بورسی و دولتی از راهکار تهاتر این بدهی بانکی در قالب مجوز موجود در تبصره ۲ قانون بودجه خبر داد.
نسبت های مالی مهم "ساوه" افزایشی شد
نماد برتر- شرکت سیمان ساوه در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۷۱درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۱۲درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۱۲۲درصدی در سود خالص، افزایش ۴۲ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۱۰۳درصدی در سود انباشته داشته است.
افشاگری مدیر سابق و ۵ ماهه دومین صندوق بزرگ ایران از پشت پرده برکناری
نماد برتر- مدیرعامل سابق و ۵ ماهه صندوق بازنشستگی ۱۶ ماه بعد از تصمیم روحانی در برکناری گفت: اگر وزیر تن به این برکناری نمی داد، احتمال می رفت رییس جمهور، وی را برکنار کند.
مروری مقایسه ای بر عملکرد "خودرو"
نماد برتر- شرکت ایران خودرو در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۹۳ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۸۸ درصدی در زیان عملیاتی، افزایش ۸۲ درصدی در زیان خالص، افزایش ۱۲ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۶۶ درصدی در زیان انباشته داشته است.
مروری بر عملکرد ۶ ماهه "شفن"
نماد برتر- شرکت پتروشیمی فن آوران در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی در درآمدهای عملیاتی، کاهش ۶ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۵۷ درصدی در سود خالص، افزایش ۴۲ درصدی در دارایی ها و افزایش ۵۵ درصدی در سود انباشته داشته است.
مروری مقایسه ای بر عملکرد ۶ ماهه "شاراک"
نماد برتر- شرکت پتروشیمی شازند در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۳۶ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۱۷ درصدی در سود خالص، افزایش ۲۳ درصدی در دارایی ها و افزایش ۱۳ درصدی در سود انباشته داشته است.
مقایسه عملکرد ۶ ماهه "شرانل" با دوره مشابه گذشته
نماد برتر- شرکت نفت ایرانول در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته، افزایش ۲۴ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۵۷ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۶۲ درصدی در سود خالص، افزایش ۲۳ درصدی در دارایی‌ها و کاهش ۱۱ درصدی در سود انباشته داشته است.
نسبت های مالی مهم "شپاس" کاهشی شد
نماد برتر- شرکت نفت پاسارگاد در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته، کاهش ۲۲ درصدی درآمدهای عملیاتی، کاهش ۷۷ درصدی سود عملیاتی، کاهش ۶۴ درصدی سود خالص، افزایش یک درصدی دارایی‌ها و کاهش ۱۳ درصدی سود انباشته داشته است.
بازارگردانی سهام چهار زیرمجموعه هلدینگ شیر در فرابورس از فردا
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام چهار زیرمجموعه هلدینگ شیر در فرابورس با دامنه مظنه ۳ درصدی از فردا یکشنبه آغاز می شود.
ارزش بازار "وصندوق" افزایشی شد
ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۵ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال به ۴۵۰ هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال رسید.
کسب سود ۳۰۰ میلیاردی "وصندوق"
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۰۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال سود کسب کرد.